I'm walking on sunshine

Kim tyckte jag såg ut som en galen fransyska idag. Det berodde nog på stor del av kepan, resten kanske var mina dampanfall. Idag har våren kommit ordentligt till Falun, det firade jag och Kim med en mumsig fika på stan. Jag gjorde misstaget att gå in på Vero Moda. Eftersom jag har lidit av svår shopping-abstinens idag, fanns det inegnting som kunde hindra mig från att köpa en jättesöt blus som jag hittade därinne. Men den var inte alls dyr, så egentligen var det värsta kapet. 

Vilken underbar dag. Den ska avslutas med bio med Malin ikväll. Hon tyckte vi skulle gå på "Se upp för dårarna" Jag är inget Helena Bergström fan at all, men jag kan väl ge den en chans. Det ska bli kul!

Puss på er!



38973-201

Dagens låt: Rallycar - Beutiful Wings



Kommentarer
Postat av: lovisan

se upp för dårarna suger. skådespelarna är SEPE dåliga.

Postat av: Mary

saknar dig baby.. Kom ihåg att nästa gång nån av oss ska till stockholm ska vi träfafs ;)

2007-03-14 @ 11:39:25
URL: http://breath.blogg.se
Postat av: Joanna

du är förjäkla söt!

2007-03-16 @ 16:53:17
URL: http://swica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback