Sex me up

Roadtrippen till Norge var skitrolig. Vi körde och körde och körde, och tillslut kom vi fram! Medan Erik och Dennis var på jobbintervju, gick jag och Kenny runt och kollade i affärerna. Jävlar vad mycket snygga kläder det finns i Oslo! jag fick hålla hårt i plånboken, jag skulle ju inte shoppa något. Jag hittade iaf en snygg gubbkeps på rea, den kunde jag inte motstå. Jag köpte även en ful souvenir till Kim, precis som jag lovat. 

Medan jag kollade på kläder och dregglade över dem, dregglade killarna över alla snygga tjejer de såg. De borde verkligen sätta ut varningsskyltar för vått golv i affärerna, efter killarnas dreggelpölar. 

När vi kom hem till falun igen i lördagskväll, var det bara att byta om och fixa iordning sig - jag o Malin skulle till etage och shakea våra ass. Vi hade hur kul som helst, fast vi var nyktra. Jag och Malin är en väldigt bra kombo. 

Igår jobbade jag, det gick bra. När jag kom hem var jag ute och sprang en runda i vårvädret, det var riktigt underbart faktiskt. Ska sätta igång hårt med träningen nu. 

Dagens låt: Deportees - Not tonight

Kommentarer
Postat av: Malin

Jepp, bananbilden är tagen av mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback