Sista dagen i frihet.

Pappa kom nyss hem från jobbet med en stor kakburk, och en stor låda med engelska kolor. Jag kunde inte slita mig ifrån dem, jag bara stod vid diskbänken och tryckte maniskt i mig kola efter kola medan blicken vilade någonstans långt borta. Jag visste inte att kolor kunde vara så... fängslande. Fy fan vad jag är tråkig.

Min babe Malin var här idag och gjorde mig lycklig. Vi har lekt fotomodeller hela förmiddagen och fick riktigt snygga bilder. När vi tröttnade på det gjorde vi jättegod lunch och chillade lite. Sedan var det dags att träna lite på våra dance skills. Det blev några vilda moves i Mirandas rum, nu vet vi precis hur vi ska göra om en kille börjar dansa med en på krogen, som man själv inte vill dansa med.

Jag har vart sjukt off idag. Kan bero på att jag kom hem halv 5 imorse efter en traumatisk skräcknatt hos Sm. Stay Alive var riktigt ruskig, men i slutet var jag för trött för att bli rädd. Dessutom var de där rosorna jävligt cheesy. Filmen vi såg innan hette Sublime, var den sämsta, konstigaste skiten jag sett.

Beslutsångest inför kvällen. Utgång eller icke - Det är frågan.

Dagens låt: Röyksopp - Triumphant


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhejehje hahahahahaha wheeee! ser du ljuset! det arrr sa vackert!

Postat av: Malin

haha vad roligt att du hade Röyksopp på dagens låt, och sen så att Niklas satte igång deras skiva på kvällen! Vilket sammanträfande! Underbar kväll igår, tack för att du är så lovely!

2007-03-25 @ 16:48:18
URL: http://mmmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback