The botten is nådd

Söndag. Jag gillar aldrig den här dagen.
Särskilt inte när man har varit uppe till 5 natten innan, tagit hand om redlöst fulla personer, shejkat aset på etage, spelat kubb på en asgrym förfest och inte vart så överdrivet nykter själv.
Bara tanken på att det här är sista veckan innan betygen sätts får mig illamående. Jag har ett berg likt mount everst med skolarbeten att göra, och jag funderar på att bara sikta in mig på att få godkänt. Orkar inte med så mycket mer just nu känner jag.

Har dessutom jobbat lite väl mycket den senaste veckan.

Nej fy fan. Nu går jag och dör.

Kommentarer
Postat av: lovisan

äsh, nu tycker jag vi tar och gaskar upp oss ;D

Postat av: Sofie

låter som en trevlig kväll ;D men du får spara dig lite till studenten så du orkar med då med;P

2007-05-21 @ 12:11:05
URL: http://somethingblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback