One day I will become a great big star

Jag vill tillbaka till den bekymmerslösa stämningen som rådde i söndags vid Tp-kvällen i Öja. Det var verkligen ett sådant tillfälle jag hade kunnat frysa och kommit tillbaka till vid en stund som denna, då allt känns trist och grått. Som tur är så har iaf Malin gett mig Felix da housecat skivan, så jag har ny, sjukligt bra musik. Det känns bra. Musiken kan verkligen få en att försvinna ett tag, sätta en i trans totalt. Jag är trött på att ständigt vara trött. Tror mycket av det handlar om att jag är ganska ostimulerad. Har iaf endast tre måndagar kvar på jobbet nu, och inte en enda tidig morgon. Det känns förträffligt. Tyvärr så ligger dock alla pass på minst 8h. Det är väl iofös lika bra, så jag får med mig lite money till landet till vänster.

Sprang på sm på Ica idag, jag vart överlycklig, haha. Jag saknar våra filmkvällar. Men nu har han ju blivit en trooper och måste springa runt och leka soldier hela dagarna. Tänk att det hade kunnat vara jag. Jag var ju helt inställd på att göra någon form av värnplikt för några år sedan. Började ju till och med värsta seriösa träningen inför det. Undrar vad som fick mig att ändra mig?

Jag undrar om jag får min tröja imorgon från Caliroots. Caliroots är ju min nya brevvän, vi har växlat mycket intressant fram och tllbaka. Förhoppningsvis kommer tröjan att bli bra denna gång. Otroligt snygg var den iaf!

Jag och min trogna vapendragare Malin funderar på att ta en trip till hennes stuga på tors-fre. Skulle vara skönt att ha en vilokväll i skogen. Bara vi inte blir attackerade av varulvar eller får fladdermöss i öronen... Men eftersom att det är just vi två så vet man ju aldrig vad som kan hända. Skulle inte förvåna mig ifall vi kanske sulle göra en mycket viktig upptäckt som kommer att gynna mänskilgheten och ge svar på livets alla frågor.

Happ, nu måste jag verkligen sova.

Men förresten, visst kan man väl inte sakna något som man aldrig har haft? För på något märkligt vis så tror jag att jag gör det. fast det är helt fel om man tänker lite logiskt på det hela. Kanske jag saknar det jag hade kunnat ha? Eller så är jag bara lite snurrig.

Dagens låt: Felix da housecat - Harlot (intro)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi kommer komma tillbaka till den bekymmerslösa stämningen som rådde i söndags, för det vet jag att vi kommer. snart. det blir bäst!

Postat av: Anna

Jag saknar också något jag aldrig haft.. visst är det konstigt.. =/

2007-10-05 @ 19:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback