Ensam ung singel tjej söker...

..det är titeln på min och Emmas nya dokusåpa som vi ska starta. I söndags hade vi myskväll, vi laddade upp med chips, dipp och choklad och gosade ner oss framför teven i Emmas underbara lägenhet. Vi kollade på Ensam mamma söker, schysst program det där. Jag skulle också vilja omringas av en massa olika killar som slåss om en, och man får välja och vraka hur som helst. Låter ju fantastiskt! Eftersom jag och Emma båda är singlar så kan väl vi också få vara med på ett hörn? Vi borde lägga fram idén till tv3, de skulle aldrig kunna tacka nej till två babes i tv. Det skulle faktiskt bli ett kul program, om de skulle dokumentera våra liv. Jävlar vilka tittarsiffror de skulle få! (Vi är faktiskt ganska underhållande)

Efter Ensam mamma söker så kollade vi på Romeo och Julia. Jag hatar slutet på den filmen! Fast vi visste att han skulle hinna dricka giftet innan han märkte att hon var vaken, så låg vi bokstavligt talat och skrek ut vår frustration! Det handlar ju bara om nån sekund. Kunde dom inte ha fått varandra, dom var ju så kära och allt? Men det känns ändå bra på ett sätt. Det ger en lite avsmak på kärlek. För det är sådär det går. Man blir kär, sen dör man. Det är min syn på det hela.

På Fredag är det dags för nästa tatuering, kom på det lite spontant sådär out of the blue. Längtar verkligen! Håller även på att kika på en dator som eventuellt kommer att inhandlas i veckan. Wa wa wi wa. Oslo närmar sig också!

NU slutar jag jobbet!
puss :)


Kommentarer
Postat av: Slemma

Mys pysig kväll hade vi, oh yeas! Och våran dokusåpa kommer ge Tv3 biljoner, för vi säljer HAHA

2007-09-20 @ 20:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback