I miss the part when we were moving forward

Ugh. Idag har jag och Malin mått precis som vi förtjänade. Imorse kom jag och överaskade en nyvaken Malin emd en riktigt lyxfrukost; lantchips med gräddfilsmak, dipp och en coca cola. Vi begav oss ner i hennes källare och kollade på det efterlängtade, inspelade Boston Tea Party. Sjuk kul program verkligen, jag har saknat Filip och fredrik. Vi spenderade reten av dan med att garva åt gårdagen, fundera över varför vissa är så kassa på att höra av sig, (vad krävs det liksom för att skicka iväg ett ltiet sms..?) och ligga och vrida och jämra oss i sängen,

När halva dagen hade gått kände vi att det var dags för lite pizza. Vi tog oss mot Koppis och klämde i oss lite käk. (Som inte trivdes så bra i magen, utan gärna ville upp samma väg igen) Jag fick ett infall att åka till Curb, så det gjorde vi. Där hittade jag ett par perfekta skor på rea som jag skulle köpa. Tyvärr var deras kortläsare trasig så jag och Malin fick åka till stan för att ta ut pengar. Det var ganska kul faktiskt, Falun är allt bra litet, man sprinegr alltid in i personer när man som minst anar det och inte alls är beredd. Det gick ju ganska bra ändå. Tog så småningom bussen hem och njöt av en välbehövlig dusch.

En kul sak hände nyss. Jag, mamma och pappa sitter o kollar på idol. Då säger en tjej att hon ska sjunga en låt från en film hon sett 14 ggr som hon verkligen hade fastnat för. Sen får man höra typ 2sek av låten, så frågar pappa mig:
"Jaha Tammy, vad är det för låt och film då?"
Jag svarar:
"Only Hope med Mandy Moore, filmen är A walk to remember.
Det går 2 sek till och mycket riktigt, det var den låten och filmen. Pappas förundran saknade gränser.

Gårdagskvällen var förresten svinkul. Mysig förfest med brudarna hos Emma, rolig lift ner på stan, och en inte alltför kul lång seg kö till Marres. Phone me sög faktiskt igår. Brukar ju va så kul? Det roliga var att jag och malin satt och sa hur kul vi hade. Sen kom en polare till Malin och sa att han och hans gäng skulle dra på etage. En sek senare hade vi inte lika kul och bestämde oss för att Marres nog var lite för mycket pop för oss. Etage nästa!
Etage var faktiskt riktigt roligt. Träffade ett pucko som faktiskt var precis lika mongo som mig själv (kanske lite värre) dansade tryckare till Avril Lavigne och söp upp lönen. Kan det bli bättre? (Japp det kunde det) Jag hade ju mina blåa luckypants på mig iofös.

Idag har jag vart sådär nöjd som jag var i sommras när jag bakishängde med Erkz och Kenny. Haha, de hade slagit mig om de  vart med mig nu.

Nu ska jag ägna mig åt att kolla på lite Heroes.

Puss på er :)

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback