perfect evening

Jag o miranda har nyss vart ute på en superkväll. <det började med att min chef sa att jsg fick gå hem tidi´gare från jobbet, så en timme tidigare satt ajg på bussen mot falun. drog hem till kjelle kemikalie kittlare där det bjöds på drinkar och annat skoj. Flumamde runt ett tag innan miranda ringde och vi drog till banken. Där var det en del snyggingar men inte mycket att hänga i julgranen. Vi drack en hel del och hade en mycket mysig stund. GGick efter ett tag till donken och köpte strips med Bené-sås. MUMS. Ragagde påd en snygga busschaufflören och satte oss och käkade vår medhavda matsäck. Strips kan va så sjukt gott ibland. Vi lyssnade på Rufus och gjorde cpdanser, precis somd et ska vara.

Har verkligen haft supermysig kväll, miranda och jag är e oslagsbar duo av Bené släktet. Sitter nu coh dricker baileys med mjölk och äter en macka emd gurka ochd en glada kon osten, Mums igen! Är sjukt laddad infölr hippiefesten imorrn, we're gonna rock!

Är för övrigt sjukt förvirrad över allt konstigt men samtidsigt så säker. Framtiden är fan ljus nu, allt komem,r bi så sjuktligt bra.

Nu ska jag bege mig in på mitt nya ebroende: facebook!

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback