Tatuering nr 3

Efter att ha startat dagen med en välbehövlig powerwalk i skogen, en skön dusch och en god lunch, kom Malin med sin lilla pärla och hämatde mig. Efter att ha hängt lite hos henne (snokat runt på facebook såklart) så begav vi oss mot Borlänge med tatueringstudion som mål. Väl där var det fullt av liv och rörelse, jag skuttade in som miss solstrålen själv. Klas (min tatuerare) blev nästan lite chokad över mitt oförskämt glada humör.
 Jag sa bara: Men jag ska ju tatuera mig! Det här är ju det roligaste jag vet!
Han skratta bara och skakade på huvudet.

När jag satte mig i stolen var jag faktiskt lite nervös. Jag visste ju faktiskt inte alls hur resultatet skulle bli, det var det som var det roliga. När vi väl började så kändes det fantastiskt. Tänk att jag verkligen kan tycka att det känns skönt när nålen borrar sig in i huden? Jag älskar den känslan.
Malin tittade på med stort intresse. Det var riktigt bra att ha henne där, skönt att få sällskap! Dessvärre tror jag inte att jag kommer vara så populär nästa gång jag dyker upp hemma hos henne. När hennes föräldrar sett mina tidigare tatueringar har de alltid sagt att jag är en tok, och att jag inte ska ge Malin några sådana tankar. Men nu är det så att Malin råkade bli väldigt peppad på att göra en själv. Så peppad att hon till och med fixade en träff med killen som ska rita upp hennes blivande tatuering. Hon blev till och med så sugen att hon sa att hon skulle göra en innan vi flyttar.

Jag älskar att ha dåligt inflytande på andra  >:]

Det känns otroligt bra med min nykomling. Jag ska vårda den ömt!

                            
          Före                                           efter                                               

Dagens låt: The Aloof - One night stand


Kommentarer
Postat av: MICKAN

fan du är ju grym tammy på att rita, ap snyggt vart det :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback