Vinden har vänt.

Just nu är jag så lycklig att jag bara vill skrika rätt ut. Kan det vara så att det faktiskt är för bra för att vara sant? Iofös har jag lite "små detaljer" kvar att fixa, som t ex jobb och boende.

Men,
Oslo, here I fucking come!


Saker och ting går verkligen i rätt riktning och ja... allting känns verkligen så jävla rätt. Underbar känsla.
Jag sitter faktiskt och skrattar för mig själv. Har nog inte varit såhär glad sedan studentdagen, känner mig nästan kär.  Kan dagens fantastiska slut ha berott på att jag startade den med att spela Float on (Modest mouse) på högsta volym, och intala mig själv att varje ord i låten var sann? För nog fan var Good news on their way!

Jag och Miranda har förövrigt hittat världens bästa outfits till hippie-festen på lördag. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback